kaklimah

kaklimah

Tuesday, 27 September 2011

sorry! saye maseh xbersedia

assalamualaikum wbt semua :)

korg penah kene risik takk? penah kene pinang takk? yg dah kawen tuuuu, msti dahh kan? kan..kan..kannnn
ap perasaan korg tyme tuu? hepi? sedey? cemas? takot?

haduiiiiii..alkisah ny..kaklimah dah dirisik..DIRISIK UTK KAWEN ok! pergghhhhhh..walamakkk! gempak takk? ahahahha

1st tyme dgr berita ni..nak melompat jgk laa rase ny..ahahaha..bak kate msred..gila dua kali j :P
kejap senyum..kejap sengeh..kejap dok ckp sorg2..kejap dok nyanyi2 laa..kejap dok lompat2..terloncat2..haishhhh..dh mcm hape dah kau hatyn!
 (sape yg xseronok kalo dirisik? ce habaq mai)

laki tuu mcm mane? hurmmmm..laki tuu ok sgt..ok sgt3..memg lelaki idaman kaklimah..wuhhhuuu! *bukan perasan tp rase bertuah dpt laki yg memenuhi ciri2..sape yg xbahagia ye dak?*
org ny alhamdulillah,stkt ni nmpk mcm kuat pegangan agama (blh bimbing kaklimah)
penyayang..ske sgt bdk2 n ske kucing *tp kaklimah tkt kucing T_T*
baru dpt keje as an engineer *dh lame kaklimah berangan nk kawen dgn engineer..ahahaha*
(2 j laa kot yg kaklimah tau pasal dye..xpenah jmpe lg p0nnnn)

tapi..tapi..tapi...tapi kannnn..bile kaklimah pikir2 balik..huishhhh..berat woooo tgungjwb jadi seorg isteri wooooo

mane nk keje lg





mane nk kemas rumah lg





mane nk masak sedap2 lg utk husband




mane nk layan husband lg (ooopppssss..jgn pikir bukan2)
nk kene taat..ye laaa kannn..syurga di tapak kaki suami bg seorg isteri kannn..xnak jadi isteri yg derhaka..nk jadi isteri yg taat ^_____^

dah dpt anak nt, mane nk jage anak2 lagi




silap2 haribulan, anak g keje skali kt opis




dengan itu, kaklimah telah memberi kata putus yg kaklimah maseh belom bersedia nk pikul tgungjwb yg besar 2..saya mtk maaf *kalo awk terjumpe blog ni dan terbace entry ni*..hajat kaklimah, kaklimah nk keje dlu..kumpul duit nk berjasa kt abah n fmly dlu..then, atleast i have my own car *AUDI..kalo laa mampu..insyaallah*
lpas 2, barulaaa pikir nk berumahtangga..hohoho


p/s : mane laaa dye kenal kaklimah, tibe2 dh merisik ni ye??? pening memikiorkan nyeeee..heeee~lewat sudaaaaa..jom tido..assalamualaikum wbt semua :)
nyte! ^_^

32 comments:

sekamar rindu said...

salam..

saya akan merisik seseorang suatu hari nanti..:)

* folo ur blog

Umie Artoqiemie said...

perghh sapelah jejaka bertuah tu..sian jugak kat dia haha.

semoga dapat AUDI .. ^_^

hamzah ian said...

hari tu akan datang.. hehe

Edy Zaidi said...

enjoy masa muda anda...hehe

miloais said...

dah ada yg berminat...

tapi tu lah... kalo blom bersedia...
tak payah lah kan..
nanti buat jadik masalah pulak kendian hari..

aimie amalina said...

waaaaaaaaaa
kaklimaaah
kene risik ke
tahniah2
heee..engineer tu
hee.. tapi x pe..sume atas kaklimah kan
hanya kaklimah taw akaklimah mampu ke x hadapi tggjwb ni ann
hee..mimi doakan sejahtera sokmo deh!=]

NA said...

Rugi menolak kalau dia terbaik. Peluang tak selalu ada. Sekarang saya menunggu pula orang meminang padahal dahulu peluang dah ada.

-wina1979-

Anak Wak Mail said...

alaa..kak limah terima je lah..hihi..buat solat istikhoroh dulu..:)

NA said...

Eh rasa komen sebelum ni kurang bertepatan lak. Apapun semoga Cik Limah jumpa orang yang terbaik dan masa tu Cik Limah dah bersedia.

Apapun jodoh di tangan Allah. Apabila sampai saatnya, takde sapa dapat menghalang :)

Salam perkenalan. Terima kasih ikuti blog saya dan saya dah ikut balik. Yeah.

-wina1979-

Zul Fattah said...

haha.. ada jodoh kahwin la tu.

Zul Fattah said...

haha.. ada jodoh kahwin la tu.

Belog Sambal Belacan said...

http://akutetapaku85.blogspot.com/2011/09/inilah-blogger-nyer.html

lieynanilaz said...

kak limah ni muda lagi ke...rilek dulu..hehe.

isk ada ke orang nak pinang aku..kahkah.

lieynanilaz said...

kak limah ni muda lagi ke...rilek dulu..hehe.

isk ada ke orang nak pinang aku..kahkah.

lieynanilaz said...

kak limah ni muda lagi ke...rilek dulu..hehe.

isk ada ke orang nak pinang aku..kahkah.

dill said...

wah! setakat ni belum pernah merasai perasaan mcm kak limah :)

dill.

Anamarza said...

Adus rugi tolak hehehe tak pa klau ada jodoh tak kemana

KaK LimAh Si SupiR said...

sekamar rindu : wahhh..bgs2..semoga berbahagia ^_^

thnx folo :)

umie : huhu..belom jodoh agak ny :P

tq..insya allah suatu hari nt..AUDI ^_^

hamzah : hehe..insya allah :P

edy : huhu..tgah enjoy mase mude laa ni :)

miloais : emmm..2 laa..itulahh yg bermaen d pikiran ni

mimi : tq mimi..ehem2..mimi bile lg? >>>>>> atok :P

kakwina : hehe..tq kakwina..insya allah..nt msti ad yg lamar kakwina nt..tq folo balik ^_^

anak wak mail : huhu..nt kaklimah bwat solat istikhoroh dlu..kalo jodoh dgn dye, cnfm kaklimah jmput kenduri..ahahha :P

fattah: ye..insya allah :)

sb : tq..terharu..ahaha

lieynanilaz : mude lg..22 bru woooo..nt ad laa 2..jgn risau ;)

dill : esok lusa msti ad nt ^_^

anamarza : rugi eh? huhuhu..nk bwat mcm mane..belom jodoh lg :P

msredcheesecake said...

bestnya kena risik... hheee... skang dah normal balik lah yea.... dah g tau dia ke belum bersedia?

KaK LimAh Si SupiR said...

msred : uhuhu..xsmpaikan lagi kt dye sndr :P

JIJI YU said...

da kawen otometik ko akan bersedia

Liza Razak said...

betul tuh..nnt kalau tak bersedia pon susah jugak.baik kumpul duit byk2 dulu kan :)

H.J said...

rugi tu kak limah tolak...

KaK LimAh Si SupiR said...

jiji : mcm 2 eh? huhu..tp seriously xleh terime dowww tyme skrg ni :P

liza : tau xpe..huhuhu

hj : rugi ke? T_T

Saiazuan said...

go find ur future husband.. dont sit and wait for anak raja untuk ddtng melamar.. hoho :D

Heidi Shafiq said...

ye.. kawen mmg best.. :)

iMBobo said...

elok juga tu, kalau masih belum bersedia tak boleh dipaksa, nnt lain jdnye..hehe

Faaein Talip Roy said...

pergh... rasanya baru kali ni dapat masuk blog kak limah..

kak limah dah uat isikharah dulu ke?

tapi kalo dah de perancangan lain.. tak perlah kan.. ada jodoh ngan engineer tu... inshaAllah.. tak kemana... entah2 peminat misteri kak limah kot.. huhuhu.. =P

NM02 said...

singgah follow sini

kalu sudi, jom follow ai pulak

maceh

^_^

BLADE EDGE said...

assalam....

jodoh tu akan dtg bile2 masa. kita rancang tp kita xkan tahu bila akan dtg...

KaK LimAh Si SupiR said...

zuan : huhuhu..xready lg :P

hs : penah kawen kahh? ahaha :P

bobo : haaa..tau xpe :)

faaein : huhuu..belom lg..ehhe..insya allah..akn bwat jgk istikharah ^_^

nm02 : orait n tq ^_^

blade : waalaikumussalam wbt..tq :)

Run Away said...

wa...Sy belum kena risik ni kak limah...