kaklimah

kaklimah

Thursday, 22 September 2011

eeeee..nyaris aku tersentuh kau!

assalamualaikum wbt semua :)

kol 11.15 td, kaklimah turun bawah nk p byr paking kete..kaklimah skrg dh rjin p byr paking (maklum laaa sb dh 4kali kene saman dgn mpsj)..xnak laa kene saman lg..byk wooooo kene byr utk 4kali tuuuuuu..musnah laaa hrpan nk bli hp bru mcm ni T_T

okeh.berbalik kpd cite asal..mse jalan nk p kt mesin 2 td, kaklimah nmpk ad 3ekor anjing lia tgah jalan k sana k sni xd arah tuju smbil dok terjelir2..mle2 tkt jgk nk teruskan hajat p byr paking..tp bile pikir2 balik yg duit jgk dah memg maken kering mcm jemur baju smpai kering dan garing, ku gagahkan jua dri ini utk menyeberang jalan p kt mesin 2 *dalam hati dok dup dap dup dap lagu shuffle*

jalan dgn penuh berhati2, akhr ny kaklimah smpai d mesin tersebut..hashhhhh! mesin rosak laaa plak..dahh kene jalan lg jauh nk p mesin yg lg satu..alamakkkk..mesin tu dkt sgt dgn anjing2  tuuu..mcm mane ni? *xpe hatyn..ko kan tabah..jalan elok2..bwat xtau j dgn anjing2 tu* <<<--- (monolog dalaman)

mendengar kate hati suh teruskan perjalanan, kaklimah teruskan berjalan menuju k arah mesin tersebut *makin kencang jantung ni haaa mcm baru lepas menari breakdance siap bwat popping n locking*

okeh.siap j byr paking, kaklimah nak pusing blakang utk pulang k opis..YA ALLAH..ad sekor anjing lalu tepi kaklimah dgn jarak yg sgt dekat..euwww..nmpk air liur dye melelehhhh..yekkkk..tp naseb baek anjing 2 bwat xtau j dgn kaklimah..kalo laaa digigit ny kaklimah ni, cnfm glamer msuk berita mlm ni..alhamdulillah kaklimah slmt..kalo tersentuh td, msti nk kne samak

p/s : sgt bersyukur xjadi pape yg x diingini *sblm ni penah dgr cite ad yg kene serang dgn anjing liar*

mcm ni haaaa

10 comments:

Belog Sambal Belacan said...

alhamdulilah..:)

Anamarza said...

akak ngeri ngan anjing ni, takut terjadi mcm kes tu ler

Cik Sara said...

mujurlah ye...

msredcheesecake said...

Anjing liar mmg menakutkan...tengok gigi dia lagila...

kura said...

nasib baik yuu. sipi sipi -,,-

Qhaifa Nur said...

kawasan rumah saya kekadang banyak anjing liar risau kat anak2 yang keluar bermain...

Saiazuan said...

i hate dogs..

Edy Zaidi said...

bahaya tu..nasib dia xkejar sampai ke kereta..hehe

Run Away said...

nasib baik kan...bahaya ni..

KaK LimAh Si SupiR said...

sb : alhamdulillah :)

akak : 2 yg limah ngeri jgk 2..sb teringt ad org penah kene serang, 2 pasal tkt sgt :(

cik sara : ye..syukur sgt xd pape jadi :)

msred : eee..gigi dye tajam sgt..seram2

kura : tau xpe..sipi2 nk kene i :P

qhaifa nur : memg kene tgk anak2 elok2 laaa..anjing lia ni bhya..susah nk sangka..kejap baek,kejap menggila

zuan : me too :(

edy : kalo dye kejar smpai kete alamat ny kalah laaa jadi pelari pecut laaa gamok nyeee

run away : fuhhhh..memg bernaseb baek ^_^